juni 07, 2009

LA mode

Hela kvällen igår fick jag o Sannis spendera på sjukhus i Marina del rey för att jag fick nån allergichock som vi inte ens vet för vad ännu:/ läskigt och trist. Missa en mysig middag på the cheesecake factory plus dans hela natten i Hollywood. Men nu mår jag typ bra och de e ju de viktiga :)
Hela förmiddagen och eftermiddag har spenderats framför datan där jag gjort en reklam kampanj för Jimmy Choo. Kul men segt ändå, särskilt när de e fint väder och alla springer här nedanför och är glada. Fick dock en paus när några söta trötta norrlänningar kom förbi en sväng..
Kl sex åkte vi till skolan där det var modevisning idag och söta Jessica var en av modellerna (bästa)! :)
.....
......
Efter modevisningen åkte jag o Sannis till Whole food och köpte mums som vi ska ha hela kvällen och natten nu, eftersom vi båda skjutit upp skolarbeten i sista sekund måste vi göra dessa nu! Men snart e de över och då ska vi ha en kanon vecka av ledighet i LA och sen hem till underbara familjen i Sverige:)!

Inga kommentarer: