maj 12, 2009

Turn my swag on

Vaknar upp till Soulja och äter mums frukost, och förbereder mig för en dag med Johanna och fika blandat med advertising plugg.
Igår efter skolan så skulle jag peppa upp söta Jojo och bestämde då som sagt att dra till Melrose för vintage shopping och lite Marc Jacobs :) Hitta en jättefin svart klänning på American vintage med flätade axelband!
........
Åkte sedan runt i Beverly hills lite och kolla in fina hus. En utav mina favvosysslor:)
........
Bestämde oss sen för att åka till ett supermysigt amerikanskt diner i Santa monica som jag totalt missat. Swingers! Och ååh de hade hur mycket olika fina cupcakes som helst!
Åt så vi sprack och skratta så vi gick sönder:), och innan vi skulle åka och hämta stackars Sanna som varit i skolan tills 22 så fick vi en liten kaloribomb utav snälla servitören!

1 kommentar:

Mamma ... sa...

Jag kan nog inte åka till L.A... Efter två veckor där hade jag rullat fram.. Och allt ser ju sååå ljuvligt gott ut.. Svårt att motstå förstår jag.. Kram på dig och var rädd om dig gumman !