maj 09, 2009

Back on track

Viktor glad som alltid.
Moi
I torsdags åkte åkte jag till Johannax2 o Salli för att dricka lite drinkar o öl innan vi drog till Hollywood.
Shot?
Jojo o Dell slogs om jag vet inte riktigt vad :)
På Hyde
Aleksej, Gio o Sannis
We run LA
Igår var vi på stor fest hos Maria,Tilda,Stefan o Anna med massa underbara människor, men halv tolv bestämde jag o Sannis oss för att dra in till sunset strip o åka till Skybar ist. Va bästa musiken, dansa som satan och träffa många roliga,för att sedan titta till på The standard en sväng och sen gå 5 kilometer typ, i våra klackar för att äta, vi trodde de va närmare men naa icke. Där mötte vi upp hela Italien typ, och hade riktigt trevligt. haha! Fick sen ta taxi tillbax till bilen för vi orka inte riktigt gå genom hela sunset strip igen! :) Blev stoppade av polisen på vägen hem, men puuh de fixa sig. Mötte sen upp Dell i Westwood som hade min älskade kamera så nu kan jag ta bilder igen:) Nu blir det stranden och santa monica piren där det är stor festival på gång!:)

1 kommentar:

Johanna sa...

grym kväll på hyde! roliga förfest bilder. vi är ju finast.