april 29, 2009

Last year



Detta året har det inte blivit mycket häng, efterfest eller mys upp i the hills hos Cannon. Förra året däremot bodde vi praktiskt taget där. Men tiden finns helt enkelt inte alltid tyvärr. Första veckan tillexempel när jag o min kompis Jessica först kom till Los angeles, helt vilsna och jag hade ingen lägenhet fixad ännu, så träffade vi på Ravon som hjälpte oss och vi fick bo i hans "chefs" Nick's hus medan han var bortrest med frugan på smekmånad ;). Massa kul har vi haft i de huset vill jag lova. Haha, bara satt och tänkte lite på förra året och fick för mig att skriva ner det av någon anledning! :) Kom och tänka på det med anledning av festen som jag missar i helgen. MEN vem vill inte vara i New York ist för Las Vegas? :D Gud vad jag längtar nu, ett vårigt och varmt NY i fyra härliga dagar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

coooolt!! :D puss o kram

Anonym sa...

coooolt!! :D puss o kram