april 24, 2009

Hyde o happy b-day





Hyde blev de igår och åh vad jag älskar det stället, litet, mkt folk, grym musik, härliga människor. Kvällen började iaf med baileys drinkar och jordgubbar i vår lägenhet. Sen tvinga(!) vi Dell att köra in till Hollywood:) Första stoppet blev mysiga the London i West Hollywood, för att möta upp Max och hennes kompis. Stannade där ett tag och fortsatte på vårt baileys tema. Och satt o spana in hela Scrubs gänget som hade stoor middag bredvid oss. Efter de drog vi till ett av mina favvoställen Hyde. Blev en helt galen kväll där och vi dansade som aldrig förr och spanade på en skitsnygg Zöe Kravitz, och som vanligt var även partyprinsessan Stephanie från the hills där! Kl 230 bestämde vi oss för att åka till Westwood och röka lite vattenpipa och äta goda smörgåsar på Habibi med massa underbara människor. Stanna där tills 5 innan vi började dra oss hemåt till vårt place där vi alla däcka direkt!:) (Självklart dog min kamera efter halva kvällen så inte mkt kort blev det men men).

GRATTIS pappa älskling som fyller år idag!!! SAKNAR DIG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

PARTYYYYY!! Jag va på hyde en gång nu nä jag semestra i LA. O aa grymt ställe. stötte även åå Brody o Lauren där. Villket du säkert också gjort antar jag :)
///Fredrika

pappa sa...

tack tack min stora skatt !! miss you 2. sköt om dig o ha det så gott som bara går.
puss o kram -- pappa