april 22, 2009

Happy B-day!


Godmorgon!
Uppe kl 6 idag, puh. Strax ska jag åka till skolan och redovisa mitt lilla arbete, sen luncha med Maria och efter de gå på engelska lektion. Kl 14 slutar jag skolan och då blir det att rusa hem o slänga sig på beachen nedanför! Ikväll blir det Hollywood, får se vilken klubb det kan bli. Denna underbara sak(!!), skulle va gaaanska perfekt att ha på sig ikväll! Men jag får nöja mig med min vinröda kopia från Forever helt enkelt!
Nä bråttom har jag så det jag egentligen bara skulle säga va; GRATTIS underbara Mamma som fyller år! 29 va det va?! Eller kanske 44? :) Puss o kram!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Tack underbara!! Har fått så fina blommor, stod att dom även var ifrån någon liten böna i LA.??? Kram i massor..

Anonym sa...

GRATTIS till din mamma!!!