april 04, 2009

Friday

Lite skumpa
Moi, Jocke o Sannis

Idis o Rickard
Hela Lysekilsgänget i Hollywood!
Kramkalas med Tess!
Jag o Tomas
B-day girl!
Myhouse

Efter en åtta timmars bilfärd igår från San Francisco till Los Angeles så var vi ganska trötta, men vi bestämde oss ändå för att dra till söta Amies födelsedags bbq i Brentwood (bara de att vi missa bbqn för vi va sena men), väl där så möttes vi av massa roliga människor, för att sedan dra vidare till Myhouse i Hollywood. Myhouse va galet som alltid, mina vänner från San diego va oxå på besök o fyra av dom från min hemstad Lysekil så de blev en crazy night. Dansa en sväng med Paris Hilton o hennes snygging o hon va mycket trevligare än väntat o var på riktigt partyhumör (som alltid)?! Efter myshouse åkte jag o Sannis vidare till Beverly Hills för efterfest, medan mina tjejer Ida o Jess åkte till Santa monica. Underbar fredag var det iaf, börja med Goldengate bron o sluta med Bevvan!!;)
Idag fyller Jessica år o vi har börjat dagen med att hänga på stranden här i Venice o druckit islatte o ätit mini donuts:) Vi ska fira henne med att gå ut o äta middag o sen åka in till Hollywood o möta upp San diego gänget o alla andra svenskar på Kress o sen Hyde. Julia fyller oxå idag så egentligen skulle vi till henne men man kan tyvärr inte hinna med allt ju!:/ GRATTIS JESS O JULIA!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Underbara bilder än en gång... Vad har du i håret för gödning ? Vad långt det har blivit. Puss och kram från mamma, pappa, och syster...

Anonym sa...

underbara bilder :D