april 01, 2009

Born for this





Beggin med Madcon snurrar snurrar o snurrar runt i huvudet på mig, finns det en bättre låt än den just nu?! Nej förmodligen inte....
Nyss hemma från skolan, fick skjuts av snälla Donnie i hans fina cab. Lyssnade på Brittan(?!) nerför Santa monicas gator i den underbara solen, hans gulliga 10 åriga syster hade laddat ner lite girlymusic till hans ipod, haha! Idag fick jag äntligen redovisat oxå, puh.. nu va de över! Om 4 timmar åker vi till San Fransisco, roadtrip! De bästa av allt e ju att jag kommer ha massa godis med mig på vägen.. haha. Utan godis e de ju inget kul att köra så långt iaf:) Kanske ska träna nån dag nu oxå, va fasiken ett par veckor sen sist.. Så får de inte bli igen! Springbreak o allt snart ju!:P
Ovanför här e bilder från gårdagens jazziga barhäng!

2 kommentarer:

sara sa...

fasen va gott me san fransisco! jag skulle åkt i höstas men det blev inte av. om du åker i höst igen får du säga til!

kramar sara

MichaelaWesterlund sa...

Absolut, då säger jag till!! :D ååh, de e underbart här!!