april 29, 2009

The big apple

Om några timmar kör Maria mig o Sannis till LAX där vi flyger mot New York city för en lång weekend! Där vi ska möta Idil o Kim från San diego som även dom e där. Hur kul kommer inte detta att bli?! Så mycket som ska hinnas med, har gjort en plan, som vanligt. Jag o mina scheman o grejer :) Ska försöka äta nåt nu oxå mellan packningen (e fortfarande mätt efter den underbara blåbärs pajen på Urth i eftermiddags), innan jag ska försöka få ett par timmars sömn iaf. GLAD Valborg!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hooked är ordet! Förstår inte folk som inte tittar?! Åhh, han är absolut hetare än hetast...
Drömde faktiskt inatt att jag var typ kär i en kille som hade tjej, det va sååå hills :)
Kram kram, ha det så bra i NYC!

Mamma sa...

Ha det underbart gumman ! Massa kärlek från din familj.....