april 25, 2009

Amerikanskt




Idag har jag som sagt gjort tråkiga saker. Fast såna saker blir banne mig aldrig tråkiga med min söta roomie. Vi har skrattat idag så jag visste ungefär inte vart jag skulle ta vägen. Träningsvärk i magen:)! Vi bestämde oss för att åka till Wal-mart, för att hitta en madrass till Sanna. Ingen av oss hade varit där innan och om man e i USA måste man ju ha varit på Wal-mart har jag fått för mig. Inget speciellt att se direkt men, stort som satan och sjukt mycket billiga onödiga saker. Synd bara att vi virra runt och hamna i ghettot, körde runt runt runt och vela överallt (jobbigt utan GPS!) sett konstiga människor, tvättat bilen :) ätit den onyttigaste pizzan och skrattat ännu mer. En sjukt tråkig dag blev rolig på nåt vänster. Underbart! Nu; upp till Maria på fest och dra igång denna lördagskväll med galet party!

4 kommentarer:

far sa...

äntligen har det blivit en dammsugare gumman!!
du som älskar att städa o väntar så länge med att köpa en. och party igen aj,aj,aj
puss o kram din far

Rastapopoulos sa...

När jag åker till USA någon gång kommer jag banne mig att söka upp en Wal-mart bara för att. =)

MichaelaWesterlund sa...

Haha, jaa städa e ju min favvosyssla ;) Japp party party! :)

haha aa de tycker jag du ska göra! :D

Anonym sa...

Hahaha.. ja man måste gå till Walmart om man e i USA. sant sant!